غم دارم امشب...
O Bҽɳιɱ Oʅʂυɳ Dυɳყαʅαɾ ʂιȥιɳ
me & you

غم دارم امشب...

 

بنال ای نی که من غم دارم امشب

نه دلسوز و نه همدم دارم امشب

دلم زخم است از دست غم یار

هم از غم چشم مرهم دارم امشب

همه چیزم زیادی میکند، حیف!!!

که یار از این میان کم دارم امشب

چوعصری آمد از در ،گفتم ای دل

همه عیشی فراهم دارم امشب

ندانستم که بوم شام رنگین

به بام روز خرم دارم امشب

برفت و کوره ام در سینه افروخت

ببین  آه  دمادم  دارم امشب

به دل جشن عروسی وعده کردم

ندانستم که ماتم دارم امشب

درآمد یار و گفتم دم گرفتی

دمم رفت و همه غم دارم امشب

به امید اینکه گل تا صبحدم هست

به مژگان اشک شبنم دارم امشب

مگر آبستن عیسی است طبعم

که در دل بار مریم دارم امشب

سر دل کندن از لعل نگارین

عجب نقشی به خاتم دارم امشب

اگر روئین تنی باشم به همت

غمی همتای رستم دارم امشب

غم دل با که گویم ای مهران

که محرومش ز محرم دارم امشب

 



نظرات شما عزیزان:

elika
ساعت12:38---11 آذر 1395
افرین...خیلی باحال بود....یکم دیگه تلاش کنی میشی فردوسی حافظ

sahar
ساعت20:50---16 مهر 1395

Mrc akam cm gozashti
Webet awlie ...
BoooOooosS
پاسخ:slm khahesh aziz mamnoon k to ham sar zadi bazam sar bezan khoshal misham



Rozhan Two Dag
ساعت10:29---8 مهر 1395
خوشم اومد یعنی عااالی بود موفق باشین
پاسخ:sepas aziz mamnoun hamchenin bazam sar bezan movaffagshi


نوازش
ساعت18:08---2 مهر 1395
:/

م.ک
ساعت21:02---28 شهريور 1395
وبت جالبه افرین

ریحانه سادات
ساعت20:52---28 شهريور 1395


ترمه
ساعت11:16---26 شهريور 1395
عااااااااااااالی big liiiiiiiiiiike
پاسخ:mercc aziz lotf dari mamnoun k sar zadi bazam bia khoshal misham


shakiba
ساعت11:56---21 شهريور 1395
چ شعرقشنگی
پاسخ:sepas.nazar lotfeteh


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





♥ نوشته شده در سه شنبه 22 دی 1398 ساعت 11:18 توسط ɱЯ♥ǞκǞɱ :


Design By : Bia2skin.ir